Uwaga na StarSue jest nowa gra z Rossem. Jak w większej części jest to ubieranka.Gra nazywa się Heath Burns - Monster High Games Tu macie link do niej Starsue
piątek, 22 lutego 2013
Nowy odcinek + bonus
Nowy odcinek jest po języku angielskim ale.. występuje w nim C. A Cupid. Mam wielką nadzieje że przetłumaczą go na polski i będzie z nią więcej odcinków
Bonusem jest nowa poza Robeccy, na zdjęciu wygląda oszałamiająco ładnie tylko nie wiem ,,poco,, go zrobili może do nowej gry czy na coś innego
Bonusem jest nowa poza Robeccy, na zdjęciu wygląda oszałamiająco ładnie tylko nie wiem ,,poco,, go zrobili może do nowej gry czy na coś innego
Goona i Cleo
W internecie pojawiło się OFICJALNE zdjęcie 2paku z serii SCOF. Tym razem są to lalki Lagoona i Cleo. Potworki wyglądają dosyć dobrze, mi bardziej do gustu chyba przypadła Cleo. A wam??
czwartek, 21 lutego 2013
Zmiany i Magazyn specjalny
Pierwszą rzeczą jest to że pojawiła się nowa gazeta- numer specjalny.Jeszcze tej gazety nie widziałam ale z tego co widać na okładce jest 10 plakatów, można zaprojektować jakiś makijaż i dodatki. Mnie jakoś ta gazeta nie przekonuje i jej raczej nie kupie nobo jak są w niej tylko plakaty noto raczej nie warto a za tydzień będzie normalny numer.
Zdjęcia gazetki
Drugą sprawą jest zmiana Venus z serii Swim Assortment.Lalka po zmianach wygląda lepiej.
Zmieniły jej się: kolor brwi, kolor cieni do powiek, kształt oczu, kolor szminki i nie wiem czy jest inne czy mi się zdaje ale ubranie potworki oraz odcień różowych pasemek .Według mnie lalka zmieniła się na lepsze. Zastanawiam się, może i inne laleczki zmienią np. porobią kły Lali ;)
Zdjęcia gazetki
Drugą sprawą jest zmiana Venus z serii Swim Assortment.Lalka po zmianach wygląda lepiej.

Zmieniły jej się: kolor brwi, kolor cieni do powiek, kształt oczu, kolor szminki i nie wiem czy jest inne czy mi się zdaje ale ubranie potworki oraz odcień różowych pasemek .Według mnie lalka zmieniła się na lepsze. Zastanawiam się, może i inne laleczki zmienią np. porobią kły Lali ;)
Nowy odcinek
Pojawił się nowy, kolejny film z monster high. Nazywa się ,,Koktajl z prądem,,Filmu nie wiem czemu jeszcze nie ma w wyszukiwarce więc podam wam link Koktajl z prądem
Wiadomo - nie ma imprezy bez wystrzałowych koktajli! Najlepsza w ich przygotowywaniu jest oczywiście Frankie. Ale czy zdoła spełnić wysokie wymagania Toralei? Sprawdźcie czy jej potworniasty koktajl rozkręci całą ekipę Straszyceum!
Edycja. Sory jednak jest
Podoba się wam??
Wiadomo - nie ma imprezy bez wystrzałowych koktajli! Najlepsza w ich przygotowywaniu jest oczywiście Frankie. Ale czy zdoła spełnić wysokie wymagania Toralei? Sprawdźcie czy jej potworniasty koktajl rozkręci całą ekipę Straszyceum!
Edycja. Sory jednak jest
wtorek, 19 lutego 2013
StarSue
Noto tak szybko muszę napisać bo muszę się ,,szykować,, do szkoły. StarSue znowu powróciło do Monster High. Mianowicie ukazała nam się nowa gra-puzzle oraz zapowiedz nowej.
Nową grą tak jak wszyscy już chyba zauważyli są puzzle. Gra jest chyba trochę wciśnięta ponieważ są tam cztery inne serii, postacie są wzięte z ubieranek. To jest na szybko zdjęcie główne trochę ucięte, przyznam się wzięłam go z grafiki bo nie mam czasu już nic z gry ściągać :) Macie do niej link Monster High puzzle
Zapowiedzią jest zapowiedź ubieranki Rossa. Ta poza jest już jego oficjalną .
No dobra mam nadzieję że wszystko napisałam. Zapraszam do komentowania postów ponieważ zajrzały tu już 92 a niema ani jednego komentarza. Mam nadzieję że się kiedyś coś pojawi. Nota ja was zostawiam i lecę myć zęby.
Nową grą tak jak wszyscy już chyba zauważyli są puzzle. Gra jest chyba trochę wciśnięta ponieważ są tam cztery inne serii, postacie są wzięte z ubieranek. To jest na szybko zdjęcie główne trochę ucięte, przyznam się wzięłam go z grafiki bo nie mam czasu już nic z gry ściągać :) Macie do niej link Monster High puzzle
Zapowiedzią jest zapowiedź ubieranki Rossa. Ta poza jest już jego oficjalną .
No dobra mam nadzieję że wszystko napisałam. Zapraszam do komentowania postów ponieważ zajrzały tu już 92 a niema ani jednego komentarza. Mam nadzieję że się kiedyś coś pojawi. Nota ja was zostawiam i lecę myć zęby.
Przepraszam
Chciałam was przeprosić (jeżeli ktoś w ogóle to czyta) za długie nie pisanie od 17lutego . Po prostu skończyły mi się ferie noi teraz mam bardzoo dużo nauki. Mam nadzieję że dalej będziecie odwiedzać bloga. Zapawniam was że będę uzupełniać wiadomości z świata monster high. Ok noto biorę się za pisanie postów i mam nadzieję że ktoś je czyta.
PS: Z tymi przeprosinami wstałam o 6:15 więc może być coś nie dokładnie napisane :)
PS: Z tymi przeprosinami wstałam o 6:15 więc może być coś nie dokładnie napisane :)
sobota, 16 lutego 2013
Kto to jest?
Czyżby to jest jakaś nowa postać? Czy możne to OOAK. Ma na imię(według pamiętnika)chyba Chessy/e.Jest jeszcze możliwość że jest stworzona ponieważ ma pasek Ghouli oraz zwierzątko wygląda trochę jakby nie było z monster high. Jakby była stwożona to jestem ciekawa z jakiej lalki, gdyby była prawdziwa to może by była kimś krewnym od Jennifer.
czwartek, 14 lutego 2013
Toaletka i łóżko
Pamiętacie post o 2 pakach z serii Classroom? Na dole zdjęcia był widoczny skrawek pudełka z (jak wszyscy uważali) toaletką Lagoony. Nie myliliśmy się, są nowe zdjęcia tym razem w całości tych akcesorii.
Na mnie mówiąc szczerze nie robią za dobrego wrażenia. Moze to przez to zdjęcie ale wydaje mi się jakby to wszystko było nie dokończone- po prostu nie przypomina tego co miało. W zestawie tym znajduje się prysznic, toaletka i (chyba) krzesło.
W drugim fioletowym pudełku znajduje się łóżko Spectry. Jest ono o wiele lepsze, mi się podoba.Postarali się w jego wykonaniu
Prócz łóżka jest jeszcze chyba taca z jedzeniem i łóżko dla jej zwierzaka.Całość wygląda dosyć dobrze.
W drugim fioletowym pudełku znajduje się łóżko Spectry. Jest ono o wiele lepsze, mi się podoba.Postarali się w jego wykonaniu
środa, 13 lutego 2013
Nowy pluszak
Pojawiło się nowe zdjęcie pluszowej Frankie. Jest o wiele ,,realniejsza,, niż wcześniejsza seria. Mam nadzieję że pojawi się reszta upiorków bo wyglądają naprawdę rewelacyjnie.
wtorek, 12 lutego 2013
Znowu coś nowego
Cleo i Ghoulia
Zbliżenie 13 życzeń
Pokażę wam zdjęcia w przybliżeniu z 13 Wishes. Troche póżno je dodaje bo pewnie juz je każdy widział ale odrazu po szkole pojechałam do lekarza.
Oto dziewczyny:
Gigi
Twyla
Goona (niestety jedno zdjęcie)
Howleen
Z tych potworek według mnie najlepiej wyszła Leen. Jest naprawdę cudowna, ale Twyla też niczego sobie.Gigi i Lagoona mi się średnio podobają a szczególnie Goona jej włosy i odcień skóry to totalna porażka.
Teraz Lala
Frankie
Deen
Te dziewczyny o wiele bardziej podobają mi się w wersji graficznej. Sądzę że Draculaura ma za ,,okrągłą, twarz lub porostu jest źle ustawiona.
Taka jest moja opinia na temat tych lalek a wsza?? Piszcie w komach
Oto dziewczyny:
Gigi
Twyla
Goona (niestety jedno zdjęcie)
Howleen
Z tych potworek według mnie najlepiej wyszła Leen. Jest naprawdę cudowna, ale Twyla też niczego sobie.Gigi i Lagoona mi się średnio podobają a szczególnie Goona jej włosy i odcień skóry to totalna porażka.
Teraz Lala
Frankie
Deen
Te dziewczyny o wiele bardziej podobają mi się w wersji graficznej. Sądzę że Draculaura ma za ,,okrągłą, twarz lub porostu jest źle ustawiona.
Taka jest moja opinia na temat tych lalek a wsza?? Piszcie w komach
poniedziałek, 11 lutego 2013
Twyla lub Boogie
Jestem bardzo ciekawa czemu na pamiętniku Twyly pisze Boogie.Możliwe że to jest prawdziwe imię Twyly lub ksywa. Jestem ciekawa o co z tym chodzi, lalka jak widać na tym zdjęciu jako dosyć ładna :)
Czy to nowa seria
Na pewnej stronie ( tumblr.pl) pojawia się nowa seria lalek. Z tego co się dowiedziałam na innych blogach możliwe ze to kontynuacja Dance Class. Według mnie to raczej niemożliwe. Dziewczyny trochę by odstawały od reszty. Abby i Venus ujdą ale Clawdeen to totalna porażka .
Abby
Clawdeen
Samej Venus niestety nie znalazłam.
Abby
Clawdeen
Samej Venus niestety nie znalazłam.
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)


















